Yagmur0606 korku durumu bizde de 2,5 yaş civarı başlamıştı. Normalde korkmayacağı şeylere mesela dışardan araba geçiyor sesini duyuyor koltuk arkasına saklanıyor. Çamaşır bulaşık makinası bunların sesini duyunca korktum orda ses var diyor o dönem korkuların pik yaptığı bi dönem sanırım. Şu an 3 yaşında yavaş yavaş azalıyor korkuları. Bir de çizgifilmlerden etkileniyor olabilir. Ben bi ara açmıştım içerde izliyordu bende mutfakta yemek yapıyordum içeri bi geldim ki çizgifilmde ‘karanlıkta canavalaaaar’ diye şarkı çalıyordu çocuk odasında uyurken pencerede canavar görünüyordu falan şok olmuştum nasıl böyle çizgifilm olabilir diye ondan çok etkilenmişti mesela bir odadan diğer odaya geçmezdi orda canavar var derdi. Şimdi unuttu tabi artık izletmediğim için. Diğer anlattıklarınız bana normal geldi açıkçası. Eşim koltukta oturur biz oğlumla yerde oyun oynarız mesela biliyor babasının koltukta olduğunu ama bana anne babam nerde der gözünün önünde ya derim 😄