Benim bebegimin de gazı çok kokuyordu kaynanam uşuttugu için kokuyor demişti doktora götürmüştüm çok agliyodu karnı gaz doluymus lavman yaptılar doktora da demiştim gazı çok kokuyor diye icerde gaz bıriktigi için demişti lavman dan sonra daha da koku olmadı gazında sizinde oyle birsey olabilir mi acaba gaz sorunu var mi