Merhaba mayısın başında tuvalet eğitimi için başlamayı düşünüyorum ama aşırı heyecanlı ve panik oldum ahahahah halıları kaldırayım diyorum havalar da biraz ısınmış olur yatak alezi aldım ve taşımak için lazımlık aldım şişe gibi olan çocuk içine yapıyor ya ondan 10 tane de külot alayım düz diyorum kızlar nasıl başliyim nerden başliyim önerileri olanlar var mı oğlum biraz inat o yüzden biraz zorlanırım diye düşünüyorum ama zamanı geldi :) önerilerinizi paylaşır mısınız