Oğlum 1 aylık oldu dün çok az kaka yaptı bugünde sadece bir kere yaptı ama su gibi bişey yapmış hemşireye sordum kaka yapmaması sütünün yaradığı anlamına geliyor dedi öyle mi oluyor yoksa acaba doymuyor bağırsakları dolmuyor da o yüzden mi yapmıyor diye düşündüm