Turuncukafa15- Anneler 🌸kızımın iki üç tane ön üst dişlerinde beyazlık var yarın götüreceğim doktora. Bu durumu yaşayan var mı vitamınsizlk mi acaba yoksa diş eti rahatsızlığı mı inşallah kötü bir sonuç almayız. 2 yıl 4 aylığız
Turuncukafa15- DuruAselEmr biz kullanmadık ama grıb ve öksrkde sarımsakla atlattk sıfır ilaç Sadece ağrı kesici kullandk oda nadir çok ağrısı olunca
Turuncukafa15- DuruAselEmr bızım bugun sonuçlarımız da b12 ve D vitamınımız eksık çıktı . Ama çok çok düşük değilmiş kullanacaz bakalım ilaçları