yaseminmetehanahmet Kızlar 1 aylık bebeğim ara sıra horluyor gibi uyurken emerken de zorlanıyor nefes konusunda sütümden kaynaklı olabilir falan dediler ama başka bir şey olabilir mi kafam çok karışık 😢
myprincess1 yaseminmetehanahmet doktora danışıp burnunu temizlemelisiniz Onların burun kılı olmadığı için burnuna dolan tozlar vs hırıltı yapıyor demişti emzirme danışmanımız Doktora danışıp tavsiyesiyle burnunu temizlemeye başlamıştık
yaseminmetehanahmet Kafasını yan koyduğumda rahat nefes alıyor düz yattığında oluyor emerken de sürekli değil ama çoğunlukla higg higg ses çıkarıyor
yaseminmetehanahmet Kalimbanne evet serumla günde bir kere yıkayıp aspiratörle çekiyorum ama işe yaramıyor galiba anlamadım
yaseminmetehanahmet Deletedmom_122 günde bir kere serumla yıkayıp aspiratörle çekiyorum ama işe yaramıyor galiba daha fazla mı yıkamam gerekiyor
Deletedmom_122 yaseminmetehanahmet göğsüne kulağınızı dayayıp dinleyin hırıltı göğsünde yoksa bence endişelenmenize gerek yok ama içiniz rahat etmezse doktora danışın. Aklıma başka ihtimal gelmedi çünkü, Rabbim şifa afiyet rahatlık versin minik bebişe 🥰
Kalimbanne yaseminmetehanahmet yok hayır burnu doldukça yıkamanız yeterli olacaktır içiniz rahat etmiyorsa doktora danışın ☺️
yaseminmetehanahmet Deletedmom_122 Yok göğsünde hırıltı sadece burnunda ve boğazında balgam var gibi sanki teşekkürler 🥰