Arkadaşlar merhaba , oğlum 3 yaşında konuşuyor fakat kekeleme yapıyor ve bunu hep yaptığı için artık dikkatimizi çekmeye başladi ama bunu konuşurken heyecanlandığı için mi yapiyor yoksa bir sorun mu var emin olmak için bir dil terapistine gitmek istiyorum, bu arada eşimde aynı küçükken kekeleme varmış ve hala sinirlendiginde ve heyecanlandığında o da tekrar eder kelimeleri istanbul avcılar tarafında oturuyorum daha önce giden bildiginiz veya memnun kaldıgınız yerler var mıdır