willeyysss ilk kez duydum bu markayı baktım googldan hiç beğenemedim tipi pek kullanışlı değil, büyük, hantal. 10 kiloymuş bide çok gereksiz değil mi travel bebek arabaları kadar agir 🤷🏼♀️ ben ikea antilop kullanıyorum aşırı memnunum hem çok kolay temizleniyor hemde çok hafif olduğu için mutfak ve salon arasında tek elimde bebek tek elimde mama sandalyesi rahatlıkla taşıyorum.