Kızlar bebeğim 17 aylık olacak küçükken saçlarını babası kazıtalım dedi ama bende kıyamadım şimdi saçları çok ince telli çok az saçlarını nasıl güçlendirebilirim ne kullansam çabuk uzar sizden tavsiye bekliyorum siz kazıttınız mı sizce kazıtmanın faydası var mı