Benim bebeğim de 3 ay boyunca biberon ve slikon uçla beslendi, emzirme danışmanım keyfi yerindeyken çok aç değilken meme teklif et dedi, öyle gündüzleri keyifliyken gecede loş bi ortamda teklif ettim, gece uykularında beslenme saatine yakın teklif ettim bir şekilde çözdük. Kendinizi çok yıpratmayın süreçte inanın biberon reddi başladığında koşa koşa gelecek memeye, 3. Ay zaten reddetme ayı 🙈