iremyy annesirin Bahsettiğin minnakliva mı? O değilim. Kullanıcı adımı hiç değiştirmedim. Hatırlamamış olabilirsin tabii çok muhabbetimiz yoktu ama pandemi dönemi kalanlarındanım. :)
annesirin iremyy Yaa özür dilerim. Livanın annesi İrem’le takipleşiyorum da hala. Acaba o mu dedim? İkinci kızım doğunca geri döndük buralara 🥰
iremyy annesirin Estağfurullah. Benim oğlanın adı Yiğit tabii şimdi çiftledik Yaman var birde. Sağlıkla büyüsün. Eskilerden birisini görünce mutlu oluyorum. 🤍
PeekaBoo_ ilos12 Parla, Dilşah, Aybüke, Deniz, Vera (aralarında favorim Vera ama bu ara Parla da çok hoş geliyor bana). Sağlıkla gelsin minik🌸
busrara12 ilos12 kızım olsaydı Müberra koymayı düşünüyodum oğlum oldu 🤗. Eski isim diyolar ama benim çok hoşuma gidiyo. Anlamı da güzel temiz kadın demek 🌸
annesirin iremyy Valla ben de sevindim ne yalan söyleyeyim. ☺️ Maşallah sizinkiler de sağlıkla büyüsün inşallah. ☺️ başka kimse kaldı mı acaba buralarda ☺️
beyzamelis ilos12 ilkim Ayşe Beril ikinci kızım Nisa Melis 🌸 sağlıkla alın kucağınıza kolaylıkla büyütün inşallah
iremyy annesirin Tatlıcan burada, Zeynep burada sek kahve olan. Mathilda eskisi kadar aktif olmasada uğruyor. Çisil burada yani Laden. Gülcan burada kalimbanne ikinci çocuğu doğdu. Büşra burada birde en aktif olarak dondurmalikahve. Birkaç ay önceye kadar bir çok eski kullanıcı vardı aslında. Bir anda toplanmıştık hatta mekanın sahipleri esprileri yapmıştık. 😂 Tabii yine azaldık. :)
annesirin iremyy Gülcan’la da takipleşiyorum . Baya kişi varmış aslında. Ben moderatörlüğü bıraktıktan sonra o dönem burayı da bırakmıştım. İkinci kızımla geri dönmüş oldum. Eskilerden görmek çok hoşuma gitti. ☺️