Derinmom26 hazale966 hangi modelini soruyorsunuz? Biz Ikea büyüyen karyola minnen/luroy modelini kullanıyoruz gıcırdama gibi bişey yok
Karanirem hazale966 ikeanın tüm ürünlerinde yani mobilyalarda 1 yıl icinde vidaları sıkmak gerekiyor kullanım klavuzunda zaten yazıyor o yüzden herkes gıcırdıyo falan diyo benim evim komple ikea
hazale966 Derinmom26 bunu bende bebeğime almayı düsünüyorum. Ama köye ev yaptırıyoruz, oraya kendimiz icin alsam mı diye düsünüyorum. Yetiskinler icin de nasıl acaba onu merak etmistim
hazale966 Karanirem bende ikeanın eşyalarını kullanıyorum ama karyolasını hiç kullanmadım. Latası vs var ama kaç kilo tasır gıcırdar mı onda tereddüt ettim