higibey4257 oğlum 3 aylıkken olmuştu öncesinde yumurtalıktan iğne yapmıştı uyuşması için sünnet esnasında elini tuttuğumuz için biraz ağladı ama acı hissetmiyor işlem bittikten sonra sıkıntılıydı çiş yapınca çok ağlamıştı bize 3 krem vermişti her alt açmadan uyguladık bir beden büyük bez alıp karton bardak kesip koymuştuk pipisi beze değmesin diye ertesi güne normale dönmüştü 1 hafta sonra tamamen iyileşmişti size de çok geçmiş olsun şimdiden