İyi akşamlar kızlar oğlumun gelişim geriliği hipotonisi var düzenli fizik tedavi alıyoruz yürüyor artık etrafımızda kimsemiz yok biraz sosyalleşsin istiyorum hem spor tarzı hareketleri olan hemde oyun grubu gibi olan bir yere götürdüm çocuk psikiyatri bol bol akranlarıyla zaman geçirsin demişti deneme dersine gittik maalesef oğlum uyum sağlayamadı avmlerde ki oyun alanına benzer bir yerdi ordan oraya gitti çok mutlu oldu ama hocaların gösterdiği her şeyi yapamadı bekleme alanı var aileler için orda bekledik bir kaç kadın sürekli oğlumla ilgili çok küçük yapamıyor uyum sağlamadı dedi sessiz konuşuyorlar ama duyuyorum yani minyon bir çocuk küçük duruyor bu arada ben sadece oğluma odaklandım başka çocukları izlemedim en son hoca da çok küçük sonra getirin dedi çıktık gerçekten ilgilendi onda sorun yok içimde öfke var ama neye öfkeliyim bilmiyorum hemde çok üzgünüm insanların konuşması ayrı çocuğumun yaşıtlarından geride olması ayrı bugün hem eşim hem ben kötüydük hep düşünüyorum neden böyle oldu diye neden diğer çocuklar gibi değil neden başka çocuklara basit olan şeyler oğlum için zor ömür boyu dışlanacak mı biz olmazsak ne yapıcak vuran kıran etrafa zarar bir çocukta değil sağlam olan çocuklardan bir iki vurma itme yaşamış bir çocuk hatta biraz morale ihtiyacım var