myprincess1 Keşke sorsaydınız da böyle komik duruma düşmeseydiniz. Bir yorumda mama vermeyin çünkü kabızlık yapar, sindirim sorunu olur gibi şeyler söylemişsiniz. Diğer yorumumuzda da mama vermek kolaydır, mamayla herkes bebek bakar yazmışsınız. Böyle çelişkili cümleler. Neyse, yani 60 yaşında teyzeler gibi mama vermen yavrum, mama vermen demenin bir manası yok. Ben zannetmiyorum ki bir anne süt ürünlettiği halde çocuğuna mama versin. Ki verirse de verir, bu onun tercihidir. Böyle mamayı öcü gibi göstermek, mama veren annelere kolaycılığa kaçmakla suçlamak çok talihsiz açıklamalar .Süt konusu çok hassas bi konu özellikle böyle platformlarda yorum yapmadan önce 2 kere düşünmek lazım. Sütü yetmeyen damla gelsin diye saatlerce sağım yapan anneler var. Daha çok yeni annesiniz tavsiyem hiç bi şey hakkında böyle net konuşmayın bana da cevap yazmayın sizinle tartışmak istemiyorum