İkizlerim 2 .5 yasinda biri göz teması fazla kurmuyor oyun kurma be konusma geriliği var konusma her ikisinde birkaç kelime cümle kuramıyor bu hafta otizim tanısı konuldu dünyam yıkıldı bir anne olarak çok zor bir süreç bir de onlar ne yasiyor dile getiremiyor …Bu durumu yasiyan ailemiz varmi neler yapmam gerekir ..nasıl davranmak ne gibi etkinlik …Bu hafta içi ram ile görüştük okula başlıcalar..reabitasyon merkezi içim içimi yiyor