Merhaba bebepimin kabızlık hala bitmedi. Beş altı gün yapmayınca fitil ile rahatlatıyorum. Çünkü huzursuz olup ağlıyor. geçenlerde yenidoğan hemşiresi bir arkadaşım zeytin yağı ile lavman yapıldığını anlattı. Biraz zeytin yapı ve ılık suyu şırınga ile lavöan yapabileceğimi söyledi. Aranızda deneyen deneyimlenen var mı ?