Belinays_mom Mery09876 benim siparişim 3 gün önce geldi philips avent pipetli bardak diye geçiyor gayet memnunum. Hepsi burada da trendyoldan daha uygunmuş fiyatı. Gelince farkettim
tuuugc Mery09876 ben de burada bekleyim. Philips avent kullandım hep akıttı. Sonra munchkın aldım o da akıtıyor gerçi benim kızım çok yere de atıyor bana şöyle taş gibi asla akıtmayan bi suluk lazım.
JuliJuli06 Mery09876 mamajoo suluk e bebekten aldim taş gibi her seferinde kirildi kesin diyoruz masallah hala sapasaglam atmadigi vurmadigi yer kalmadi 1 senedir kullaniyorum hic akitma yapmadi, kokuda yapmiyor duzenli temizlendiginde @tuuugc
Tostosun_Annesi14 Mery09876 mamajoo yeşil olan pipetli suluğu kullanıyorum asla akıtma yapmıyor ve malzeme olarakta çok sağlam oğlum her defasında yere atıyor ama kırılma çatlama olmadı asla tavsiye ederim
tuuugc JuliJuli06 ay teşekkür ederim bide onu deneyeyim e bebek den kendi termos olan suluğunu aldım ama o da üst tarafında ki delikten akıtıyor onu da sevemedim bide dediğiniz suluğu alayım bakayım
tuuugc JuliJuli06 ay teşekkür ederim bide onu deneyeyim e bebek den kendi termos olan suluğunu aldım ama o da üst tarafında ki delikten akıtıyor onu da sevemedim bide dediğiniz suluğu alayım bakayım