KaranimEgem Ben başak burcuyum. Evet sınırlı agrasif oluyorum bazen. Tertipli, düzen hastasi, mükemmelliyetci bir insanım çok yoruyor beni erkekde nasıl olur bilmiyorum ama çok zor oluyor bazen keşke Başak burcu olmasaydım diyorum. Özellikle temizlik ve düzen takıntısı mafediyor beni. Yani evdeki herkesin öyle olmasını istiyorum. Birde şimdi kaynanamgille oturmaya başladık mecbur olduğumuzdan. Kaynanam da bı o kadar umursamaz temizliği düzeni çok sinir oluyorum o yüzden bazen oturup aglarim ben bu kadar uğraştım kimse dikkat etmiyor diye buda beni aşırı yoruyor. Birde çok duygusal kirilganim en ufak şeye gözlerim dolar. Ama erkek farklı olabilir belki