Oğlumda 2 senedir parmak ucu yürüme var aşırı sıklaştı düz basıyor istese ama sürekli parmak ucu yürüyor uyarmaktan aşırı yoruldum fizik tedavi bazı hareketler verdi yapması için ama aynı durumda olan anneler varsa neler yaptınız bırakması için? Doktor sağ ayağının arkasında tendom kısalığı var fakat ameliyatlık bir durumu yok 6 yaşa kadar vakti var dedi