Turuncukafa15- Anneler 🌸kızımın iki üç tane ön üst dişlerinde beyazlık var yarın götüreceğim doktora. Bu durumu yaşayan var mı vitamınsizlk mi acaba yoksa diş eti rahatsızlığı mı inşallah kötü bir sonuç almayız. 2 yıl 4 aylığız
Turuncukafa15- Bir tane diş etinde de beyazlk fark ettim. Beyaz olan Dişin üstünde ki diş eti . Beyazlık dediğim de bebeklerde veya çocuklarda el tırnağında oluşan beyazlıkdan.
Turuncukafa15- MeetJoeBlack malesef ağzını açmadığı için tam çekemiyorm bir kaç tane çektm ama net değil . Tırnakda olurya çocukların aynı o şekilde