Hadianne bizde aynı şeyi yaşadık. Tuvalet eğitimine başladık, bir süre iyi gitti çiş kaka lazımlığa yaptı. Sonra kaka yapmamaya başladı. Tutmaya başladı. Bir defa hastanede, bir defada evde lavman yaptık . Ama tutmaya devam ettiği için yine çare olmadı. Bu süreçte sürekli Duphalac ve dulcosoft kullandık. Beslenmesini düzenledik, sütü kestik, zeytinyağı içirdim, kuru kayısı taze kayısı kabak sebze lifli gıdalar neler neler … Aynı şekilde kakası geldiğinde gelip sarılıyor bana , kendisi sıkıyor. Çatlak oldu, kabızlık oldu. Yaklaşık 6-7 aydır uğraşıyoruz. Hala daha kakası tam düzene girmedi. Bilmiyorum ben de şaşırdım ne yapacağımı.