_ferahbiiblog_
İlk dişi 5 aylıkken çıktı şuan 8 aylık 5. Dişi çıktı
Geç çıkan erken çıkan arasında fark yoktur sağlık açısından hiç yoktur tamamen bebekle alakalı bir durumdur çünkü erken çıktığını düşünüp doktora gitmiştim ilk bebişim olduğu için doktorumda çok normal her bebek gelişimi farklıdır çıkması da daha güzel demişti