anursz maalesef meme reddi 🥹 43 günlük bebeğim de bizde yaşıyorduk. Emzirme danışmanı ile görüştük, sağım yapmaya devam etmem gerektiğini ve şırınga işe bebeğim göğsümde iken yavaş yavaş vermemi söyledi. Dün geceden beri o şekilde yapıyorum ve sanırım normale dönmeye başladı. Eds var birde onu önerdi ama onu son çare olarak almayı düşünüyorum. İnşallah ona gerek kalmadan hallederiz 🫶🏻