Momylion biz pülümürden geldik merkezi çok güzel ama Pülümür sıkıntılı. çalışma sistemi açısından iyi yazın görev çok oluyo sadece. birde pülümürde ev sıkıntısı var diğer ilçeleri bilmiyorum nasıl .sosyal yaşantı 0 bir tane a101 var ama çalışma sistemi rahat olduğu için biz sürekli Erzincan daha yakın pülümüre erzincana giderdik. hastane vs için Erzincan’da 1 özel bir devlet hastanesi var Tunceli’de sadece devlet hastanesi vat AVM falan yok merkezdekiler de en yakın şehir Elazığ olduğu için oraya gidiyorlardı. Aklınıza takılan herhangi bir soru varsa yardımcı olabilirim. Bide yazın 20 gün üs bölgesine gidiliyordu. Bu şekilde