Mrsboyo benim eşim de nöbet ertesi gelir. Kahvaltı yaparız uyur direkt. Ne yapacaksak öğleden sonra yaparız. 2 gibi filan almış oluyor uykusunu. Ama uyumadığı gün de çok olur. Nöbette uyuyorlar genelde dediğim gibi, olay vs ekstra bir durum yoksa.
Evet genel olarak çalışma sistemi heo aynı galiba. Bir dönem 2 ay kadar 24/24 çalışmıştı. Eleman eksikliği vardı. Ayyyy buna şükür der oldum.