ceylansak Merhaba arkadaşlar sağlık ocağında ki ebemiz 6. Ay aşılarının değiştiğini söyledi 2 bacaktan 1 agızdwn oluyordu şimdi 2 aşıyı birleştirmişler 1 bacaktan 1 agızdan oluyormuş bu yeni aşıları olan oldu mu daha önce biraz tedirgin oldum
yrn3897 ceylansak asi oldunuz mu acaba ben biraz tedirgin oldum da bizi de bekletiyorlar elimizde yok diye
nrmnnn ceylansak aynen ya biz yatın olcaktık hemşire aradı bugün yeni aşıdan olcaksınız üç yerine iki tane olcak dedi cuma günü falan elimizde olur dedi haftaya cuma bakalım bence tedirgin olcak bişey yok gibi ya hepatit aşısıda içine koyulmuş sanırım öyle dediler
ceylansak yrn3897 evet aşıyı olduk4 gün oldu çok şükür bi sıkıntı olmadı yeni olduğu için daha ellerine gelmemişti