aslymom Sorun şu aslında 40 muayenesinde beta hCG bakıldı 2,3 çikti doğum kontrol hapına başladım bu arada daha eşimle asker arkadaşıyız😂 Ona rağmen burda yazılanları okudum yükselir falan diye ondan kafaya taktım galiba 🥺 İhtimali bile yok ama cidden nasıl tırstıysam artık😕 Korunuyor muydunuz🥲