aslananne27 Biz de çok zor uyandırırdık. Bir de ağustos sıcağında doğduğu için ev de çok sıcaktı. Son çare denersiniz belki siz de, ağız mendillerini ıslatıp koltuk altlarını siliyorduk. Aktif emmesi de önemli çünkü, şakak ve kulak kısmı da hareket ediyor mu emerken ona bakabilirsiniz. Siz de bol su için ve bebiş uyudukça uyuyun, sık sık emzirin ve 1 saatte bir uyandırın.