Cok şükür bebegım memeyi tuttu ama sağ göğsümü verince hemen uyuyor yada çok cekmıyor acaba süt mü yok ? Bide sabah bezını taktım hala kuru cizgide renk degısıklıgı yok doymuyor mu 😥 sütüm mü yok dün doğum yaptım gece 3 te hemşire normal diyor daha yeni doğum yaptın diyor ama peki hiç mi bezi Az ıslanmaz