Ayssan bende aynı dertten muzdaribim kesinlikle bezin kalitesiyle oynadılar önceden kendim üretmiş gibi savunur herkese önerirdim 3 ve 4 numarasını kullandım 5 numaraya geçiş yapınca ilk aldıklarımda da aorum yaşamadım ama son aldığım paket tam bi fiyasko yeni bitirdim tabi sürekli değiştiğim içinde erken bitti zaten bi daha asla almam zaten bezi tutunca bile anlıyosunuz bi değişiklik olduğunu yapısı incecikti