Masalelisa11 etkinlik hiç yapmadım inanın sıfır etkinlik oturur baya oyun oynarım ben müzik açar alkış yapar şarkı söylerdim alkış yapardım baba gider bay bay babaa derdim akşam olur gel baba gel baba derdim bu şekilde ogrendiler hiç bir şeyi öğretmeye çalışmadım ben yaptım onlar gördü ama 3 günde 5 günde değil 1-2 ayda öğreniliyor acele etmeyin oyun oynayın iş yaparken bile konuşun bulaşık makinasını bosaltirken mesela bardakları diziyorum su ictigimiz bardakları evet kasiklari sen tutar mısın geri alacağım al bakalım evet elinde tut tabakları da kaldıralım mama koyuyoruz tabaklara çamaşır katlarken bunlar çorap ayağımıza giyiyoruz tisotleri katlamayi sevmem ben asarım hep hani üstümüze giydigimiz bak bunlar hadi evi supurelim vuuuu vuuu süpürge gibi bunları oyunda da yapın araba aaa araba dut dut araba kırmızı araba mavi arabaya çarptı ahh sesi duydun mu pat etti bu şekilde her şeyi güzelce soyleyecegi kelimelerle açıklayın ve hiç etkinlik yapmasanız bile gelişimine inanamayacaksınız 13 aylıkken her lafımı anlıyordu bebeklerim