anonim96 Kızlar kızımın küçük gelenleri arkadaşıma vericem aldıgım hediyeleri de götürsem olur mı? Dogmadı ama az kaldı 2 3 gün var
melek3675 anonim96 cocuk dogduktan sonra da eli boş gidilmez tekrar bişey alcaksın bence o zaman götür😆
myavocado anonim96 olur bence, yıkar eder hazırlar daha iyi olur. Yakın arkadaşım bana isimli bebek nevresim takımı yaptırmıştı mesela doğum öncesi getirdi, ben de doğumdan önce hazırlayıp sermiştim.