Benim bebeğim de öyle sadece gece uykusuna en geç 10 da geçer ama bunu ben belirlemiyorum onun keyfi belirliyor😅 kendisi 42 günlük biz nasıl rutin yapalım çok küçükler ama genel olarak gayet düzenliler siz bakmayın herkesin bebeği farklıdır gece ve gündüz beslenip uyuması gayet doğal ve güzel