2 aylıkken babamız bir video görmüş damaklı emzikler bebek için daha iyidir diş yapısı için diye damaklı emzik aldık kullanmaya başladık sonra biberon ve emzik reddi başladı. Oğlum ilk günlerde bile güzelce aventin emziğini emerken, biberonundan mama içerken birden midesi bulanır oldu ikisinden de. Mama emmiyor diye düşünüyordum ama kaşıkla verdiğmde sorun olmadı. Bir ay sonra çalışmaya başlayacağım sağdığım sütü nasıl verecekler bilmiyorum hiçbir şekilde emziği ve biberonu kabul ettiremiyorum 🤦♀️ yardımcı olabilecek olan var mı?