İyi günler hanımlar. 20’lik dişim çekilecek şuanlık antibiyotik ve ağrısı kesici verdi ama hiç fayda etmiyor. Gece ağrıdan uyuyamadım acile gidio iğne yaptırdım öyle rahatladım . Sabah sütümü sağıp döktüm . Oğlum sabah çok ağladı meme için. Şuan yine çok kötü ağrıyor. Yine iğne yaptırmak istemiyorum . Fayda edecek bildiğiniz bir çözüm var mı .? Karanfil vs koyuyorum ama bana mısın demiyor. Lütfen bildiğiniz bişey varsa söyler misiniz? 🙏