Kumdorroder Arçelik’te Buzdolabı alacağım yalnız Derin Dondurucu üst mü daha iyi Teknik olarak altta mı iyi kullanan güzel kadınlarımız yardımcı olursanız sevinirim🌸
myavocado Kumdorroder benimki altta, memnunum. Dondurucu daha az kullanıldığı için arada eğilmiş oluyorum, daha sık kullanilan buzdolabı kısmı elimin altinda olmus oluyor
eylulbebesi_ Kumdorroder derin dondurucu altta olanlar motora denk geldiği için bi tık küçük oluyo sadece sanki benimde aşağıda bana küçük geliyo ki görünüş olarak da aslında çok bişey değiştirmiyo
momas Kumdorroder ay kesinlikle alttan al. Zamanında eşim yüzündem üstten aldım sürekli manav tarafına eğiliyorum sinirim bozuluyor
uuuuuuu Kumdorroder benimki altta çok memnunum diğer türlü eğil kalk zor olur hem çocuklu evde pek uygun değil.