ceren_9723 behçetuz dorukhan besin 🫶🏻🫶🏻 kalp kalp kalp canımız doktorumuz iyiki yolumuz kesişmiş gerçekten 🫶🏻 hastalara bize yaklaşımı aşırı nazik kibar hele ki çocuklarla çok ayrı bir bağı var kızım görür görmez çığlık atarak gülmeye başlıyor o kadar seviniyor ki Allah razı olsun doktorumuz da aynı şekilde aşırı iyi bir yaklaşımı var çocukları sevdiğini çocuğa yaklaşımından zaten çat diye anlıyorsunuz tabi ana bina da olunca aşırı yoğun oluyor hızlıca muayene etmek zorunda kaldığı anlar oluyor bazen bazı şeyleri atlayabiliyor ama ek binadayken 20-30 dk muayene ediyor neredeyse