mbarlasu Kızlar bi kaç gündür iki eliyle şak şak kafasına vurup duruyor tepki de vermiyorum bi defa yapma dedim üstüne yaptı. Hâlâ devam ediyor normal mi?
cikolataliekmek mbarlasu normal mi bilmiyorum oğlum 13 aylık sayılır, son 2 aydır yapıyordu son zaman da azaldı. Bende sizin gibi bir şey demedim tepki göstermedim ama ilgi azaldığı an kafasına vurdu, hala ara ara yapıyor ama unuttu sayılır
mbarlasu dayes Bilemiyorum kayınvalideme geldik burası kalabalık görmüş olabilir evde yapmıyordu ama burda biraz da huyu değişti diyebilirim
mbarlasu cikolataliekmek O halde bende tepki göstermemeye devam edeyim unutur inşallah birde sert vuruyor anlamadım gitti
dayes mbarlasu bu tarz hareketler bana genelde birinden görüp öğreniliyor gibi geliyor, sinirli anlarda vs mi yapıyor mesela yoksa durup dururken mi tekrar ediyor
dayes mbarlasu siz hiç yapma demeyin ya da elini tutmanın yapmasın diye. Dikkatini başka yöne çekmeye çalışın öyle yaptığı anlarda
rabilay Kızım 15 aylık o da yapıyor son bir aydır dikkatini başka bir şeye çekmeye çalışıyorum ben de
mbarlasu rabilay Yapma etme demiyorum umarım bir an önce geçer gözümün içine de bakıyor aslında bişey dememi bekliyor ama demiyorum başka şeyler söylüyorum o an duruyor sonra devam