Merhaba herkese, bebeğim 7 ay 6 günlük. 5. ayda ek gıdaya geçtik. Doktorumuzun tavsiyesiyle çorba ve püre şeklinde ilerledik. Bu ay kahvaltılarında pankek ya da omlet tarzı şeyler vermeye başladım ama reddediyor bebeğim hemen çıkarıyor ve yemiyor. Çorbalarında da pütürlü kaldığında yemiyor hemen çıkarıyor. Pütürlü ve taneli yemeye alıştırmak için ne yapmalıyım? Bu arada dişlerimiz kabardı henüz hiç dişi yok bu aralar biraz iştahsız. Bu durum etkiler mi acaba?