Kızlar merhaba oğlum 3buçuk aylık sadece anne sütü alıyor ve herhangi bir biberon tutmuyor fakat şimdi sütüm azaldı sağdığım sütleri vermek istiyorum biberon tutmuyor kaşıkla vermek istiyorum sütü çıkarıyor şırınga denedim yine aynı diliyle sütleri itiyor eds bile denedim anlıyor ve emmiyor yani hiçbir şekilde dışardan gelen sütü almıyor ben nasıl vericem bu çocuğa süt yada farklı bşy yardımcı olabilcek yada bu durumu yaşıyan biri varmı hiç