melikedefne Merhaba herkese bebeğim ek gıdaya başlayacak. Philips‘in Sulukları akıtıyor diye okudum onun dışında herhangi bir tavsiyesi olan var mı?
Purpleblueyellow melikedefne evet ben de aventin suluğunu kullanıyorum her içişimizde bebeğimin üstü başı su içinde kalıyor o küçücük delikten ağzına aldığını püskürte püskürte beni yoruyor. Ben de bekleyeyim burada tavsiye için.
momas melikedefne biz aventin mavi bardağını kullanıyoruz akıtma yapmadı hiç bence bebeğim içme tarzıyla alakalı bir durum munchkin aldık pipetli 1-2 kere çekti ama aventle daha güzel içiyor
melikedefne Purpleblueyellow evet herhangi bir tavsiyesi olanlar lütfen yazabilir mi damlatmayan akıtmayan bir ürün
seyma51 Geçen bende öneri istemiştim herkes Munchkin yazmıştı mavi rengin stoğa gelmesini bekliyorum 😁