arasbek Çişli bezlerimiz artık böyle 7 aylık olduk günde ¾ kere böyle oluyor tam dolmuyor anne sütü alıyor ek gıda yiyor sizce yetersiz mi besleniyor biberon kabul etmediği için takviye yapamıyorum
momas arasbek bizimde böyle canım. Sürekli de su içiriyorum emiyor da ama öyle dolu dolu çişli olmuyor. Normal herhalde eskiden hep süt içerdi şimdi katı da yiyor belki o etkiliyordur
gulayyyyy arasbek benim de öyle su içmiyor ama az içiyor anne sütü ve ek gıda alıyor ben de yetersiz mi acaba diye düşündüm de bilemiyorum
3erkekannesi__ arasbek ne kadar içebilirse karnının tok olduğundan eminsen içir bide büyüdükçe bez sayısı azalıyor yanı önceden yaptıkları kadar çok yapmıyorlar
arasbek momas evet ek gıdaya geçince böyle oldu nedense emiyor mesela sabah su içiyor kahvaltı yapıyor ama 3-4 sınra bezi böyle oluyor ya da daha az.
momas arasbek aynen canım bizde de ek gıdada oldu neden anlamadım. Belki eskiden daha çok süt içiyordu şimdi daha az o yüzdendir
elftty gulayyyyy dokuzuncvu aya kadar su şart degil diye biliyorum anne sütü mama da şu var kilo alımı iyyse sorun yoktur beze takilmayn
gulayyyyy arasbek bazen iyi doluyor bazen bu şekilde eskiden sabah kalkınca dopdolu olurdu mesela yani zamanla böbrekler daha iyi çalıştığı için azalma olurmuş ama sarı ve yoğun kokulu olunca acaba az mı besleniyor diye düşündüm ben de
arasbek gulayyyyy işten geldim 1 gibi emdi uyandı emdi çorba içti aralarda su içti şuan tekrar emdi uyudu 1 de değişmiştim bezini daha serçe parmağım kadar işememiş bile anlamıyorum gerçeken o kadar sıvı nereye gidiyor
momas arasbek bazen miktar azalır çoğalır mesela bu aralar benim azaldı sanki geçen haftalar memem sertleşip doluyordu şu ara yumuşacık
arasbek momas işten geldim 1 gibi emdi uyandı emdi çorba içti aralarda su içti şuan tekrar emdi uyudu 1 de değişmiştim bezini daha serçe parmağım kadar işememiş bile anlamıyorum gerçeken o kadar sıvı nereye gidiyor