burcakyerturk boa61 Cavit beye gidebilirsiniz benim ilk gebeliğim riskli gebelik di o takip ediyordu çok fazla tüp bebek takibi yapıyordu tavsiye ederim
elbay53 Yapmadım ama farabıde tüp bebek sorumlusu cavıt hoca..ve harika bir doktordur…güvenle gıdebılırsınız…🌺
boa61 Benim doktorum zaten cavit bey ve dondurulmuş embriyolarım var. Ben şunu sormak istedim aslında dondurulmuş embriyo transferindeki sürecin nasıl ilerlediğini