mirossqo  bi bakar mısınız lütfen bu diş mi?
mirossqo Efnans_Mom çok ağlıyor kasıyor sürekli ne iyi gelir bilmiyorum bir de 5 aylık daha alt dişi çıkmadan üst nasıl çıkar anlamadım
Efnans_Mom mirossqo daha var çıkmasına altlar patlar öncelikle üstlerin çıkması biraz daha zor olduğu için yerleri benimkinde de önce üstlerin yeri belli oldu Gece bağırarak uyanmaları var mı?
Efnans_Mom mirossqo en az 1 ay dedim altlar da cikmadiysa 1,5 -2 aya ancak çünkü ilk altlar patlayacak sonra üstler gelecek benim alt üstler arasında 1 ay var mesela altlar patladı 1 ay sonra üstler patladı
miramiraa Efnans_Mom benimde bebeğimin altında beyazlık var ve gece uyanıp aglıyo sürekli böyle huyu yoktur normalde ne yapsam hafifletir
Efnans_Mom mirossqo 6 aydan küçük olduğu için tetagil büyüyünce de dentinox jel ayrıca yarım ölçek calpol çok rahatlatıyor
Efnans_Mom miramiraa 6 aydan küçükse tetagil büyükse dentinox jel ayrıca yarım ölçek calpol çok rahatlatıyor