begonvil00 Merhaba öncelikle. 2 aylık bir bebeğim var. Ne kadar uyarsam da aniden bebeğimin ellerini öpenler oluyor malesef çocuğumda onu ağzına götürüyor. Siz bebeğinizi neyle siliyorsunuz içeriği tertemiz bir ıslak mendil vs öneriniz var mı
papatyam-34 begonvil00 sıcacık bi su yapıp içine azcık şampuan döküyordum ağız mendili ile siliyordum ama ben genelde boyun altlarını falan siliyordum sürekli kusup ekşi kokuyordu her gün de yıkayamıyordum 🙈
aylaa26 begonvil00 dışardaykem hep çantamda su sisesi ve bebeğimin termosu oluyor yedekli ağız silme mendilide oluyor silinecek gerekli birşey olursa siseden ağız silme mendilini ıslatıp siliyorum