emine72 doktorumuz 5.5 aylıkken başlayabilirsiniz baş boyun kontrolu var desteksiz durabiliyor dedi ama ben bağırsakları tam gelişmediğini bildiğim için gaz ve kabızlık sorunu yaşamak istemedigimden 6 yi bekledim (çocuk gelişim mezunuyum) ordan biliyorum bağırsaklar 6. Ayda gelişimi tamamlıyor hatta tam tamamlamiyor bile o yüzden püre sıvı halde başlıyoruz ek gıdaya doktorumuzda uygun gördü elma yada şeftali ile başlayalım 3 gün kuralına uyalım dedi elma ile başladık 4. Gün yoğurda baslicaz 6. Gün sebze tüm tadimlar bittikten sonra menu halinde beslenme planı hazirlicam