ahram Sizce bir Karadeniz turu yapılır mı kızlar eşim çok uzak saatlerce yollarda zor olur gitmeyelim diyor ama bende çok istiyorum Hatay da yaşıyoruz siz hiç gittiniz mi nasıl oldu neler zor oldu biraz fikir verir misiniz ?
NatashaRomanoff ahram bana sorarsan en güzel yolculuk yapma zamanları hareketlenmeler öncesinde oluyor. Büyüdükçe otokoltuğuna oturmam istemiyor, sıkılıyor, öne gelmek istiyor. Neler neler. Sadece besleme ve bez sorunu olacak 4 aylık bebeyle. Diğer türlü bir sürü sorun.
nesizade05 ahram maşallah iyi cesaretlisiniz bebeğiniz sakin sanırım ☺️ benim annem 1 saatlik yolda gittiğimde kızım burnumdan getiriyor evden dışarı çıkmak istemiyorum valla
Purpleblueyellow ahram ben dört aylıkken 10 saatlik bir yola gittim. Hiçbir problem yaşamadım tabii ki ufak tefek ağlama sızlamazlar oluyor otokoltukta ama genel olarak emziriyorsanız ve altını değiştirecek bir yer buluyorsanız çok hareketli dönemi olmadığı için sıkıntı olmuyor hem çocuk alışmış da oluyor. Karadeniz turuna ben de bu sene istiyordum ama vazgeçtim çübkü bebeğim çok ağır ve kanguruya sığmaz. Karadeniz çok bayır bebek arabasıyla vs gezmekte güçlük çekerim diye daha az hareket edeceğimiz bir yöreyi tercih edeceğiz. Eğer ki bebeğiniz bir iki saatlik yolda pürüz çıkarak bir bebek değilse ve sokağa çıktığınızda dışarı çıkmaktan hoşlanıyorsa bence endişelenmeyin kangurusuna koyar rahat rahat gezersiniz.
Usnac1995 ahram Gidilecek en iyi zamanlar. Bizde 10 aylıkken ege turuna gittik, ki ek gıda sorunum da vardı ona rağmen güzel geçmişti 1-1.5 yaş sonrası aslaaaa gidemezdim , hareketlenme, herşeye dikkat etme, benim istediğim olsunlar. Zor oluyor.
bittercikolata__ NatashaRomanoff eğer arabayı seviyorsa olabilir. Benim büyük kızım çok sever arabayı. 1 yaşındayken Konya’dan Denizli’ye gitmiştik arabayı sevince uyudu zaten emzirmekte sıkıntı olmadı
NatashaRomanoff ahram hele uyuyorsa daha mis. Bebeğinizin huyunu en iyi siz bilirsiniz. Arabada uysalsa hiç korkmayın. Bir gidin gezin özlemle hatırlayacaksınız bu gezilerinizi.
ahram NatashaRomanoff evet ya ilerde daha zor olur ikinci üçüncü falan olursa ki düşünüyoruz çok daha zor
NatashaRomanoff ahram onlarla da gidersiniz merak etmeyin. 2-3 çocuk var diye kimse eve çakılı kalmıyor. 😀 ama yakın zaman planınız varsa ertelemeyin diyorum 🤗🤗
Bebikoluhayatim 6 aylıkken Rize ye gitmiştik bir hafta uykuları biraz şaşırdı diye huzursuzlanmıştı ama yorucu oluyor baya arabayla in kalk çık falan ama güzel geçer
ebrusafura Ben hızlı trenle Sivas’a gittim 2.5 saat tövbe ettim yeminle ayaklanana kadar gitmem biyere
ebrusafura ahram kızım o gün kabizdi ishal olacağı tuttu trende hem zibinina kadar çıktı 5 kerede altını değiştirdim ağladı emzirmek zulüm oldu hava degisikli oldu ilk gün gece 3 te arabayla gezdirdik ağlıyordu uyumuyordu yerini yadırgadı
hafizevr ahram benim bebeğimde 5 ay 15 günlük haftaya gitmek istiyoruz ama benim sorunum havalar eşimin ailesinin evi sobalı hasta olur mu diye korkuyorum ya hasta olurlar mı 🥲
surprizbebe ahram tur otobüsü ile mi? Kendi aracınız ile mi? Kendi aracımızla bile zor oldu biz yeni Ankara-Antalya yaptık da uyumadığı sürece oto koltuğunda oyalamak falan yordu epey.kalkmak istiyor sürekli. Ne kakası bitiyor ne beslenmesi😂 otobüsle gidecekseniz de o kalabalığa 4 aylıkbebek sokulmaz bence
surprizbebe ahram tur otobüsü ile mi? Kendi aracınız ile mi? Kendi aracımızla bile zor oldu biz yeni Ankara-Antalya yaptık da uyumadığı sürece oto koltuğunda oyalamak falan yordu epey.kalkmak istiyor sürekli. Ne kakası bitiyor ne beslenmesi😂 otobüsle gidecekseniz de o kalabalığa 4 aylıkbebek sokulmaz bence