Bu ayin 29 unda 11 aylik olacak 9.5 kiloydu en son gecen ay tarttik. Düşme suanlik en iyi becerisi devamli düşüyoruz siralarken, cekmece acarken, yürüme arkadasini sürerken 🤣 mutfak da is yaparken bulasik makinesinin kapağına çıkıp dikiliyor, tezgahta isim varsa alt cekmeceyi acip üstüne cikip bana bakiyor 🙈 katli çamaşırları geri bozmak mesela en büyük yeteneklerinden biri bayılıyor bazen cekmeceyi acarken asılı kalsada boyunu aşıyor 😂 desteksiz dikiliyor ama yürümeye niyeti yok emekleyerek de isimi görüyorum diyor 😂 anne ve mama diyor temel ihtiyacımi soyleyecek kadar konuşmayı mantikli buluyormuş 🤣 sinirlenince 5 kardes yapıyor (annem ogretmis) parmağı ilr hayir demeyi öğrenmis (oda benden tabi 🤣) bay bay, alkış yapıyoruz. Yeni her gün yeni birsey yapıyor bizde şaşkınlık icinde izliyoruz 🤣 şuan da dans ediyor disko var evde 🤣