papatya_17
Biraz önce bu pastayı yapıp dolaba attım , hindistan cevizi kalmamış yarın servis yaparım eşim uyuyor kaynanama göndereceğim gelin görsün 😅😅😅
Bu pastayı hiç kötü yapmadım çok çok becerikli insan sayilmam ama hiç kötü olmadı,annemin günü için yapmıştım herkes bayılmıştı kaldıki hepsi benden tecrübeli ev hanımı,bir de iki arkadaşını davet etmiştim o gün kesin olmadı dediğimde bile harika dediler 🌸